Siirry sisältöön
Hoitoon hakeutuminen

Minun asiointini

Yhteys omalle terveysasemalle

Siirry palveluun

SataDiag Vihta

Ajanvaraus laboratoriotutkimuksiin

Siirry ajanvaraukseen

Pyydä apua -nappi

Yhteys sosiaalipalveluihin

Siirry palveluun

Kessoten sähköinen ajanvaraus

Ajanvaraus lastenneuvolaan, ehkäisyneuvolaan ja aikuisneuvolaan.

Siirry ajanvaraukseen

Hoitoon hakeutuminen

Ensisijainen yhteydenotto terveysasemalle

Minun asiointini -palvelun kautta saat nopeasti yhteyden terveydenhuollon ammattilaiseen.
Kuvaile oire, vaiva tai muu asia omin sanoin ja lähetä viesti valitsemallesi terveysasemalle. Ammattilainen vastaa sinulle kahden tunnin kuluessa.

Ammattilainen vastaa viesteihin maanantaista torstaihin kello 8–15 ja perjantaisin kello 8–14.
Illalla tai viikonloppuna lähetettyihin viesteihin vastataan seuraavana arkiaamuna.

Toimi näin:

  • Kirjaudu Minun asiointini -palveluun alla olevasta linkistä.
  • Aloita asiointisi kohdasta Yhteydenotto terveysasemalle.
  • Avaa Satakunnan hyvinvointialue -valikko ja valitse terveysasema, johon haluat ottaa yhteyttä.
  • Täytä yhteydenottolomake ja lähetä se.

Minun asiointini -palvelun käyttö edellyttää vahvaa tunnistusta pankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai varmennekortilla.

Aloita tästä Minun asiointini -palvelun käyttö.


Jos et voi, tai halua käyttää sähköistä palvelua, voit ottaa yhteyttä puhelimitse

Käytössämme on takaisinsoittojärjestelmä, johon voit soittaa arkisin virka-aikaan.
Jos sinulle on nimetty vastuutyöntekijä, soita suoraan hänelle. Mikäli vastuutyöntekijä ei heti vastaa puhelimeen, hän soittaa sinulle takaisin mahdollisimman pian.

Terveysasemien ajanvaraus- ja neuvontanumeroissa vastaa ensin äänite, joka kertoo ohjeet takaisinsoittopyynnön jättämiseen. Kuuntele puhelimesta kuuluva nauhoite ja toimi annettujen ohjeiden mukaan. Jätä aina ensisijaisesti takaisinsoittopyyntö. Soitamme sinulle takaisin mahdollisimman pian, aina kuitenkin saman päivän aikana.

Mikäli et halua jättää soittopyyntöä, jäät jonoon. Kun olet takaisinsoittojonossa, odota kunnes puheluun vastataan. Jos katkaiset puhelun ja soitat uudelleen, joudut jonon viimeiseksi.

  • jos sinulle on nimetty vastuutyöntekijä, soita suoraan hänelle. Mikäli vastuutyöntekijä ei heti vastaa puhelimeen, hän soittaa sinulle takaisin mahdollisimman pian
  • jos sinulle ei ole vielä nimetty vastuutyöntekijää, sinuun otetaan yhteyttä takaisinsoittojärjestelmän kautta ja sinulle tullaan nimeämään oma vastuutyöntekijä. Jatkossa asioit suoraan vastuutyöntekijäsi kanssa kaikissa terveyteesi liittyvissä asioissa joko puhelimitse tai yhdessä sovitulla tavalla
  • kiireellisessä tilanteessa (esim. murtumat, äkillinen vatsakipu) voit hakeutua suoraan terveysaseman vastaanotolle

Suun terveydenhuollon yhteydenotot: Suun terveydenhuolto

Sosiaalipäivystyksen yhteydenotot: Sosiaalipäivystys

Yleinen hätänumero 112 – henkeä uhkaava tilanne

Henkeä uhkaavissa tilanteissa (esim. kova rintakipu, hengitysvaikeus, tai onnettomuus) soita hätänumeroon 112. Vastaa esitettyihin kysymyksiin, toimi annettujen ohjeiden mukaan ja lopeta puhelu vasta saatuasi luvan.

Satasairaalan päivystysapu 116 117

Äkillinen sairastuminen tai tapaturma
Soita päivystysapuun 116 117, mikäli tarvitset neuvoja äkillisen sairauden tai tapatuman hoidossa etkä ole varma pitääkö sinun lähteä päivystykseen.

Satasairaalan päivystysapu 116 117

Päivystystalo.fi

Päivystystalo.fi – Päivystyshelppi

Tee oirearvio Omaolo-palvelussa

Avaa Omaolo

Eurajoki

Lääkärinvastaanotto Eurajoki

Rantaperentie 1, 27100 Eurajoki
Näytä kartalla

Aukioloajat: ma-to klo 8-16, pe 8-14
Lääkärinvastaanotto Luvia

Kuivalahdentie 3, 29100 Luvia
Näytä kartalla

Aukioloajat: ma-to klo 8-16, pe klo 8-14