Siirry sisältöön
Hoitoon hakeutuminen

Omaolo

Oireiden ja terveysongelmien arviointi ja toimintasuositukset

Siirry Omaolo-palveluun

Kessote Vihta

Ajanvaraus koronanäytteisiin ja -rokotteelle

Siirry ajanvaraukseen

SataDiag Vihta

Ajanvaraus laboratoriotutkimuksiin

Siirry ajanvaraukseen

FCG:n välittämien kuljetusten puhelintilastot (päivitetty 24.11.)

Tilastossa ovat mukana kaikki FCG välityskeskukseen saapuneet puhelut liittyen kuljetusten välittämiseen Kessoten kuntayhtymän alueella.

Mukana tilastossa ovat vastattujen puheluiden määrä, puhelusta luopuneiden soittajien määrä sekä vastaamattomien puheluiden määrä. Tilastosta käy ilmi myös vastattujen puheluiden keskimääräinen jonotusaika sekä keskimääräinen jonotusaika puheluissa, joista soittaja on luopunut.

Välityskeskuksen puhelintilastoja seurataan, jotta voimme varmistua laadukkaan palvelun toteutumisesta keski-satakuntalaisille.

Seurantatilastot päivitetään kerran viikossa.

Tilastot vko 46

vastattuja puheluita 213 kappaletta
vastaamattomia puheluita 0 kappaletta
asiakkaan luopumia puheluita 26 kappaletta
keskimääräinen jonotusaika vastatuissa puheluissa 78 sekuntia
keskimääräinen jonotusaika puheluissa, joista soittaja on luopunut 112 sekuntia

Tilastot vko 45

vastattuja puheluita 222 kappaletta
vastaamattomia puheluita 0 kappaletta
asiakkaan luopumia puheluita 8 kappaletta
keskimääräinen jonotusaika vastatuissa puheluissa 68 sekuntia
keskimääräinen jonotusaika puheluissa, joista soittaja on luopunut 113 sekuntia

Tilastot vko 44

saapuneita puheluita 218 kappaletta
vastattuja puheluita 215 kappaletta
vastaamattomia puheluita 0 kappaletta
asiakkaan luopumia puheluita 3 kappaletta
keskimääräinen jonotusaika vastatuissa puheluissa 37 sekuntia
keskimääräinen jonotusaika puheluissa, joista soittaja on luopunut 52 sekuntia

Tilastot vko 43

saapuneita puheluita 183 kappaletta
vastattuja puheluita 173 kappaletta
vastaamattomia puheluita 0 kappaletta
asiakkaan luopumia puheluita 10 kappaletta
keskimääräinen jonotusaika vastatuissa puheluissa 44 sekuntia
keskimääräinen jonotusaika puheluissa, joista soittaja on luopunut 92 sekuntia

Tilastot vko 42

saapuneita puheluita 180 kappaletta
vastattuja puheluita 166 kappaletta
vastaamattomia puheluita 0 kappaletta
asiakkaan luopumia puheluita 14 kappaletta
keskimääräinen jonotusaika vastatuissa puheluissa 50 sekuntia
keskimääräinen jonotusaika puheluissa, joista soittaja on luopunut 91 sekuntia

Tilastot vko 41

saapuneita puheluita 192 kappaletta
vastattuja puheluita 177 kappaletta
vastaamattomia puheluita 0 kappaletta
asiakkaan luopumia puheluita 15 kappaletta
keskimääräinen jonotusaika vastatuissa puheluissa 74 sekuntia
keskimääräinen jonotusaika puheluissa, joista soittaja on luopunut 210 sekuntia

Tilastot vko 40

saapuneita puheluita 181 kappaletta
vastattuja puheluita 157 kappaletta
vastaamattomia puheluita 0 kappaletta
asiakkaan luopumia puheluita 24 kappaletta
keskimääräinen jonotusaika vastatuissa puheluissa 78 sekuntia
keskimääräinen jonotusaika puheluissa, joista soittaja on luopunut 77 sekuntia

Julkaisupäivä